Reklamace

Zakoupil jsem po velmi dobrých zkušenostech z dřívějška email uretizovaný U2015. Po velmi mírném naředění doporučeným ředidlem S6006 (cca 70 ml ředidla na celou plechovku) jsem po cca 48 hodinách zjistil, že obsah plechovky mírně zrosolovatěl - vznikla řídká sraženina! Sraženinu nelze nijak rozmíchat ani protřepáním. Tento typ barvy používám již dlouho, ale nikdy dříve se nic takového nestalo. Pravděpodobně došlo k znehodnocení celého obsahu. To je mrzuté zejména vzhledem k vysoké ceně tohoto výrobku. Přes 300,- Kč za 0,6 litrů není rozhodně málo na to, aby se balení po prvním použití muselo vyhodit! Mám sto chutí vzhledem k výše uvedenému výrobek reklamovat, ale upřímně řečeno, příliš nevím jak? K záměně ředidla dojít nemohlo, protože bylo použito originální balení s příslušným potiskem. Kde se mohla stát chyba, ev. jak lze uplatnit reklamaci? Děkuji za vyjádření. Petr Melichar, Pardubice

Odpověď:

Dobrý den, neuvádíte, zda bylo použito originální ředidlo. Reklamaci zadejte na www.bal.cz, záložka výrobce, záložka v liště - reklamace. Ve formuláři popište problém a doplňte o číslo šarže a datum výrovy/spotřeby výrobku + ředidla, podle kterých technici vyhledají záložní vzorky výrobku a provedou testy a budou vás kontaktovat.


Odpovídá:

Pavel Janků (Technická poradna barvy, laky, nátěrové hmoty)
Pavel Janků

Související produkty

id: 10265

Máte problém, se kterým si nevíte rady?

Zkuste barevnou poradnu!

Na vaše dotazy odpovídáme každý den.

Zeptejte se i vy!

Kliknutím na tlačítko “Odeslat dotaz” souhlasím se zpracováním osobních údajů.