lakování vozu
dobrý den, svépomocí renovujeme hasičské vozidlo. Vyměnili jsme opláštění. Vozidlo máme kompletně obroušené. Chtěli bychom poradit, co použít z vašeho sortimentu pro základ, plnič (stříkací kyt) a finální barvu, Kolik ředidla, případně tužidla. Jaký stříkací tlak pro plnič (kyt) jaká je doporučená stříkací tryska. Jaký tříkací tlak pro vrchní barvu a jaká tříkací tryska. Máme představu o barvě bílé,(ral1000) a červené Ral3000, nebo Ral3003. Jedná se o hasičské vozidlo TATRA T148 CAS32. Můžete nám doporučit i množství? Děkujeme za odpověď.
Odpověď:
Na čistý, odmaštěný a odrezený podklad muže aplikovat antikorozní základní barvu S2300 Epolex základ profi. následně jsou vhodné dvousložkové polyestrové tmely ""Polytmel rapid"" nebo Polytmel ...., a poslední stříkací tmel ""Polytmel finiš"" od. fa. BKP. Pro vrchní finální nástři je vhodný dvousložkový polyuretanový email Telpur T300, který Vám v našich prodejnách mohou namíchat na různé odstíny podla RAL i ČSN . Podmínky aplikace, stříkacího zařízení, záleží i na Vašich zkušenostech . Pouze rámcově, tryska bude asi vhodná v rozmezí 1,8 až 2,2 mm a tlak vzduchu cca 3,5 - 4,5 atm ( tlak rovnoměrný, redukovaný regulátorem a odlučovačem !)
Odpovídá:
Pavel Janků (Technická poradna barvy, laky, nátěrové hmoty)