Nástřik karoserie tatra 815

Dobrý den, chtěl bych vás poprosit o radu. a zároveň z vašeho sortimentu doporučit vhodné řešení. problém je takový že při zimních opravách stroje t815 jsme se rozhodli pro nové nastříkání karoserie. nejdříve pomocí jehlového oklepávače jsme odstranili starý nános barvy, a poté použili odrezovač izokor of. problém je ten že po zaschnutí barvy se na některých částech karoserie uplně odlepila barva, což by nebyl takový problém, znova jsme to přestříkali a bohužel na těch místech se barva odlepuje stále. barvu používám nitrocelulózovou základní na kov. můj dotaz je tedy následující..čím to může být že barva na určitých místech nedrží ikdyž jsme to obrousili a odmastili? jestli má na účinnost odrezovače vliv teplota kovu? a jestli teplota kovu má velký vliv na stříkání? naše teplota v hale se pohybuje kolem 7c. jaký postup a výrobky by jste nám doporučili při renovaci karoserie?n předem moc děkuji za vaše rady

Odpověď:

Teplota 7oc je pro aplikaci nátěrových hmot nedostatečná, teplota podkaldu bude ještě menší. za těchto podmínek může docházet k ""orosení""  částí karoserie (kondenzovaná vlhkost z prostředí), ovlivnění přilnavosti za těchto podmínek mohou způsobit i zbytky odrezovače.  optimální teplota pro aplikaci nátěrových hmot je  kolem 20oc a více, minimální cca 15oc.  vhodnější než nitrocelulózová základní barva bude  dvousložková základní antikorozní barva s 2300 epolex s následnou aplikací kvalitního vrchního polyuretanového emailu u 2065 pragopur.pro případné tmelení ( na základní barvu) jsou vhodné dvousložkové polyesterové tmely ""polytmel ......."" a ""polytmel finiš"" od fa. bkp .


Odpovídá:

Pavel Janků (Technická poradna barvy, laky, nátěrové hmoty)
Pavel Janků

id: 8109

Máte problém, se kterým si nevíte rady?

Zkuste barevnou poradnu!

Na vaše dotazy odpovídáme každý den.

Zeptejte se i vy!

Kliknutím na tlačítko “Odeslat dotaz” souhlasím se zpracováním osobních údajů.