Obchodní sítě

 

Podnikové prodejny BARVY A LAKY DROGERIE

V současné době provozujeme více než 50 vlastních prodejen, které jsou online propojené jednotným informačním systémem. V rámci této sítě je realizován KLUB ZÁKAZNÍKŮ. Konečné zákazníky pravidelně oslovujeme speciálními akcemi a nabídkami.

Pravidelně podporováno akčními letáky (17 x ročně) a 6-ti měsíční inzertní kampaní v časopisech a suplementech a v televizních pořadech.

Každoročně jsou pořádány spotřebitelské soutěže. Vše realizováno s podporou cca 60 dodavatelů.
 

 

 

 

Síť prodejen specializovaných na sortiment barev, laků a drogistické chemie

  • Více než 70 prodejen, počet prodejen se neustále výběrem zkvalitňuje a regionálně rozšiřuje, v letošním roce se uskutečnilo celorepublikové označení prodejen v novém moderním designu se sjednocujícími a propojujícími prvky, logy a nápisy jednotlivých sítí BAREVNÝ RÁJ, RÁJ DROGERIE a BARVY A LAKY DROGERIE.
  • Podpory prodeje 12 letákových akcí ročně, od poloviny března do poloviny listopadu. Termín každé akce je 14 dní. Letáky formátu 4x A4 jsou distribuovány v regionech prodejen Českou poštou do schránek v přilehlém okolí.
  • Cenově výhodné nákupy akčního zboží v rámci zásobení prodejen s týdenním předstihem před termínem letákové akce
  • Prezentace prodejen na bal.cz s popisem jejich vlastních aktivit, uvedenými kontakty, otevírací dobou, atd.
  • Prodejny jsou zároveň i výdejními místy prodejního portálu nátěrových hmot a drogistického zboží Balshop.cz
  • Podpora sítí je realizována také pravidelnou 6ti měsíční reklamní kampaní v časopisech, suplementech a v televizních pořadech: Polopatě (ČT 1), Receptář prima nápadů (TV PRIMA) a Rady ptáka Loskutáka (TV NOVA).
  • Ve spolupráci s 22 výrobci – oficiálními partnery zajišťujeme pro prodejny roční obratový bonus, která je využívána na další reklamně marketingovou podporu či technické vylepšení a vybavení prodejen (např. igelitové odnosné tašky, áčkové stojany, venkovní billboardy, směrové cedule a reklamní předměty s logem, zařízení kanceláře, počítače, pokladní systémy atd.
  • Speciální výrobky (odlišné balení) pouze pro sítě BAREVNÝ RÁJ a BARVY A LAKY DROGERIE
  • Všechny výše uvedené skutečnosti vedou ke zviditelnění prodejny v jejich regionu, přivedení koncového zákazníka na prodejnu, udržení a případnému navýšení prodeje, podpora vůči konkurenčním subjektům a v neposlední řadě i zkvalitnění a prohloubení vzájemné spolupráce

 

 

Budoucnost Barevného ráje

Pro příští roky v rámci poboček BARVY A LAKY HOSTIVAŘ a.s. chceme pokračovat v rozšiřování stávající sítě na ještě nepokrytých územích Čech i Moravy a stále více posilovat marketingovou podporu prodejnám. Za to od nich požadujeme skutečné partnerství, férové jednání a nákupní loajalitu.

Naši partneři – výrobci

Reklamní aktivity a financování rozvoje sítě vyžaduje úzkou spolupráci s dalšími významnými výrobci, kteří o to mají zájem. I za jejich významného přispění bychom rádi do budoucna garantovali koncovým  zákazníkům, že v prodejnách Barevný ráj se budou cítit opravdu dobře – jako v ráji.

Poslání a cíle sítě Barevný ráj:

Spotřebitelé i řemeslníci po dlouhá léta nacházejí ve specializovaných prodejnách Barevného ráje nejen široký sortiment, dobré ceny, ale hlavně zkušené prodavače, kteří svému řemeslu rozumí a odborně poradí. Nástupem zahraničních hypermarketů došlo k zostření konkurenčního boje. Nezávislí obchodníci proto musí umět ukázat své výhody, a my jim v tom rádi pomáháme. Prvotním cílem je vzájemnou spoluprací udržet zákazníky v prodejnách Barevného ráje.

V čem tedy jsou prodejny Barevného ráje výhodné a zajímavé? Zákazníci nacházejí v prodejnách označených logem Barevný ráj nejen široký sortiment, ale za pultem i zkušené prodavače a odborníky, kteří vždy doporučí a nabídnou takový výrobek, který bude nejlépe vyhovovat po stránce kvality a ceny. Naším dalším cílem je, aby zákazníci ušetřili dvakrát – na ceně, ale i na tom, že si domů ponesou to správné zboží. A ten, kdo rád sleduje a porovnává ceny, v letákových akcích pod značkou Barevný ráj zjistí, že nátěrové hmoty stěží nakoupí někde jinde levněji.

Síť prodejen specializovaných na drogistický sortiment

  • Více než 60 prodejen, počet prodejen se neustále výběrem zkvalitňuje a regionálně rozšiřuje, v letošním roce se uskutečnilo celorepublikové označení prodejen v novém moderním designu se sjednocujícími a propojujícími prvky, logy a nápisy jednotlivých sítí BAREVNÝ RÁJ, RÁJ DROGERIE a BARVY A LAKY DROGERIE.
  • Podpory prodeje 17 letákových akcí ročně, od poloviny března do poloviny listopadu. Termín každé akce je 14 dní. Letáky formátu 8x A4 jsou distribuovány v regionech prodejen Českou poštou do schránek v přilehlém okolí.
  • Cenově výhodné nákupy akčního zboží v rámci zásobení prodejen s týdenním předstihem před termínem letákové akce
  • Prezentace prodejen na bal.cz s popisem jejich vlastních aktivit, uvedenými kontakty, otevírací dobou, atd.
  • Prodejny jsou zároveň i výdejními místy prodejního portálu nátěrových hmot a drogistického zboží Balshop.cz
  • Podpora sítí je realizována také pravidelnou 6ti měsíční reklamní kampaní v časopisech, suplementech a v televizních pořadech: Polopatě (ČT 1), Receptář prima nápadů (TV PRIMA) a Rady ptáka Loskutáka (TV NOVA).
  • Ve spolupráci s 22 výrobci – oficiálními partnery zajišťujeme pro prodejny roční obratový bonus, která je využívána na další reklamně marketingovou podporu či technické vylepšení a vybavení prodejen (např. igelitové odnosné tašky, áčkové stojany, venkovní billboardy, směrové cedule a reklamní předměty s logem, zařízení kanceláře, počítače, pokladní systémy atd.
  • Speciální výrobky (odlišné balení) pouze pro sítě BAREVNÝ RÁJ a BARVY A LAKY DROGERIE
  • Všechny výše uvedené skutečnosti vedou ke zviditelnění prodejny v jejich regionu, přivedení koncového zákazníka na prodejnu, udržení a případnému navýšení prodeje, podpora vůči konkurenčním subjektům a v neposlední řadě i zkvalitnění a prohloubení vzájemné spolupráce

 

 

Provozujeme internetový obchod www.BALSHOP.cz s více než 140 výdejními místy na prodejnách BARVY A LAKY DROGERIE, BAREVNÝ RÁJ a RÁJ DROGERIE.

Pravidelně podporováno akčními letáky (17 x ročně) a 6-ti měsíční inzertní kampaní v časopisech a suplementech a v televizních pořadech (viz výše).

Od roku 2018 připravujeme rozšíření výdejních míst a rozšíření nabídky o dodávky pro konečné zákazníky domů.