Vlastenecky zaměřená kampaň

Vlastenecky zaměřená kampaň

Kampaň má za cíl zastavit trend uplynulého roku, kdy domácí zákazníci přechází od kvalitního zboží vyráběného v České republice na zahraniční výrobky. To má v konečném důsledku zásadní dopad na pracovním místa a nezaměstnanost, která se u nás neustále prohlubuje. 

Firmy si nyní berou za vzor nedávné vítězství českých hokejistů na MS a snaží se oslovit zákazníky v duchu patriotismu a národního cítění. Cílem je připomenout spotřebitelům česku produkci, která kvalitou často předčí výrobky z dovozu. Ke snadné a rychlé orientaci zákazníka slouží označení výrobků pečetí s nápisem Český výrobek. „Hlavním argumentem kampaně je zachování pracovních míst a snaha o to, aby z pultů českých prodejců nezmizely české výrobky úplně,“ uvádí autor celé  kampaně, obchodní ředitel společnosti BARVY A LAKY HOSTIVAŘ, a.s. Robert Nový.

Více na www.barvyteluria.cz/cesky-vyrobek