"S REMALEM DO LIGY" hlásil Panenka
"Oživujeme tradiční produkt minulých desítek let Remal a Bohemka je také
tradiční klub. Proto chceme spojit tuto příležitost a na dresy Bohemians
umístit reklamu na Remal," řekl předseda představenstva společnosti Barvy
a laky Hostivař, a.s. Dariusz Jakubowicz.. "Napadá mě heslo "
S
Remalem do ligy"," poznamenal vzápětí prezident Bohemians Antonín
Panenka.


"Máme
s Bohemkou mnoho společného. Naše firma je také z lokality Prahy 10. V roce
1997 prošla tato firma velkou krizí. Upadla v zapomnění a téměř skončila.
My jsme jí koupili a vybudovali jsme z ní největší firmu v České republice.
Další spojitost je v produktu Remal. Je to starý známý výrobek v úplně novém
složení. Něco jako Bohemka," zdůvodňoval rozhodnutí vložit milióny do tradičního
klubu D.Jakubowicz.


"Náš
rozpočet na sezónu činí zhruba deset miliónů korun," odtajnil ekonomiku
klubu předseda představenstva Bohemians 1905 Emil Buřič. Barvy a laky Hostivař
a.s. se na této částce podílejí velmi výraznou měrou. "Smlouva je zatím
podepsána na jeden rok a dále se bude odvíjet od sportovních úspěchů Bohemians.
Naše firma se ale vyznačuje tím, že má se svými partnery dlouhodobé vztahy,"
poznamenal D. Jakubowicz.

Na
podzim na dresech Klokanů chyběly sponzoři. Nyní fotbalisté Bohemians 1905
vyběhnou k zápasům v tradičních zelenobílých dresech se žlutou oválnou reklamou
Remal na prsou a s hlavním mottem reklamní kampaně
"NA
MALOVÁNÍ JE REMAL".
Zúčastněná média:
Blesk, ČTK, ČSTA, Česká televize, Gól, Hospodářské noviny, Kicker, Lidové
noviny, Právo, Rádio Blaník, Rádio Impuls, Sport, Sport Plus, Super Spy,
a další.