"S REMALEM DO LIGY" hlásil Panenka

"S REMALEM DO LIGY" hlásil Panenka
"Oživujeme tradiční produkt minulých desítek let Remal a Bohemka je také tradiční klub. Proto chceme spojit tuto příležitost a na dresy Bohemians umístit reklamu na Remal," řekl předseda představenstva společnosti Barvy a laky Hostivař, a.s. Dariusz Jakubowicz.. "Napadá mě heslo "S  Remalem do ligy"," poznamenal vzápětí prezident Bohemians Antonín Panenka.

"Máme s Bohemkou mnoho společného. Naše firma je také z lokality Prahy 10. V roce 1997 prošla tato firma velkou krizí. Upadla v zapomnění a téměř skončila. My jsme jí koupili a vybudovali jsme z ní největší firmu v České republice. Další spojitost je v produktu Remal. Je to starý známý výrobek v úplně novém složení. Něco jako Bohemka," zdůvodňoval rozhodnutí vložit milióny do tradičního klubu D.Jakubowicz.

"Náš rozpočet na sezónu činí zhruba deset miliónů korun," odtajnil ekonomiku klubu předseda představenstva Bohemians 1905 Emil Buřič. Barvy a laky Hostivař a.s. se na této částce podílejí velmi výraznou měrou. "Smlouva je zatím podepsána na jeden rok a dále se bude odvíjet od sportovních úspěchů Bohemians. Naše firma se ale vyznačuje tím, že má se svými partnery dlouhodobé vztahy," poznamenal D. Jakubowicz.

Na  podzim na dresech Klokanů chyběly sponzoři. Nyní fotbalisté Bohemians 1905 vyběhnou k zápasům v tradičních zelenobílých dresech se žlutou oválnou reklamou Remal na prsou a s hlavním mottem reklamní kampaně "NA  MALOVÁNÍ JE REMAL".


Zúčastněná média:

Blesk, ČTK, ČSTA, Česká televize, Gól, Hospodářské noviny, Kicker, Lidové noviny, Právo, Rádio Blaník, Rádio Impuls, Sport, Sport Plus, Super Spy, a další.