ČESKÉ BARVY = ČESKÁ HISTORIE = Barvy, které nezradí… Barvy, které vydrží…

ČESKÉ BARVY = ČESKÁ HISTORIE = Barvy, které nezradí… Barvy, které vydrží…

Tisková zpráva        

Kontakt: Robert Nový, autor kampaně za české výrobky, ceskyvyrobek@bal.cz

 

Česká tradiční výroba zažívá vlastní mnichovský diktát

Praha – České firmy v kampaních za české výrobky přitvrzují a připodobňují situaci tradiční tuzemské produkce k nechvalně proslulým mezníkům v dějinách České republiky. Dávají tak najevo nesouhlas s tím, že se typicky česká výroba oklešťuje a české značky se stěhují za lepšími podmínkami do zahraničí. České zákazníky tak připravují nejen o kvalitu, ale také o práci.

„V kampani na podporu českých výrobků se záměrně vracíme do naší historie s připomínkou neslavného období kolem Mnichovské dohody a srpnové okupace chceme upozornit na nepříznivý trend, který ohrožuje české produkty,“ komentuje situaci českých výrobců autor kampaně za české výrobky Robert Nový ze společnosti Barvy a laky Hostivař, který apeluje na zákazníky v duchu patriotismu a národního cítění. Ke kampani se k němu postupně přidávají další výrobci drobného zboží.

Provokativní kampaň chce probudit národní cítění

Ostrá kampaň s národními symboly opevnění, které před tlakem mnichovského diktátu nedokázalo obstát a zdi, která jako nástěnka demonstruje českou jednotu a osamělost, chce v Češích probrat národní hrdost. „Vždy, když šlo do tuhého, dokázali Češi držet při sobě. Jsem přesvědčený, že společnými silami s výrobci a zákazníky udržíme v Čechách kvalitní českou výrobu,“ dodává Robert Nový.

Především trh s drobným spotřebním zbožím čelí obrovské konkurenci a v situaci, kdy toto téma české politiky příliš nezajímá, musí výrobci použít k udržení zákazníků vlastní zbraně. Hlavním argumentem kampaně je zachovat pracovní příležitosti a zastavit rostoucí nezaměstnanost. Jinak z pultu českých prodejců zmizí typicky české zboží úplně.